اخبار رستلینگ به تاریخ 28 تیر 1394
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 28 تیر 1394
نوشته شده در شنبه 27 تير 1394
بازدید : 1042
نویسنده : صادق


.:: آخرین مسابقه تیم آرکین او و ریتید سوئیچ ::.

استوری که بعد از رسلمنیا شروع شد ، در مانی این د بنک به اتمام خواهد رسید. طی معامله ای که کین با گروه نکسز کرده اعضای نکسز در مانی این د بنک به کین برای قهرمانی کمربند تگ تیم کمک خواهند کرد و همچنین کین به اعضای نکسز برای پیروزی چمدان مانی این د بنک راء کمک خواهد کرد. بنابراین شانس تیم آرکین او برای پیروزی در این مسابقه زیاد است البته هنوز نوع مسابقه انها تعیین نشده و نوع این مسابقه در راء توسط ادج و کریشن مشخص می شود. رندی ارتون نیز از آنجایی که در طی این استوری 3 ماهه با کین که هم تیمی اوست بیشتر از ادج و کریشن که دشمن اوست مشکل دارد ، با دخالت نکسز در این مسابقه مخالف است و احتمال دارد جلو آنهارا برای دخالت بگیرد. باید دید که در مانی این د بنک چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

.:: ثبت دو مسابقه جدید برای مانی این د بنک ::.

در شوء اسمکدان درگیری جک سواگر و لوک هارپر برای کمربند بین قاره ای ادامه پیدا کرد و مسابقه بین جک سواگر و لوک هارپر سر این کمربند در مانی این د بنک به ثبت رسید. جک سواگر تا به حال توانسته از سد بد نیوز برت و اریک روون و لوک هارپر برای محافظت از کمربندش بگذرد و این بار برای بار دوم مقابل لوک هارپر قرار خواهد گرفت.

بدستور رئیس گروه نکسز ( سی ام پانک ) مسابقه مانی این د بنک 6 نفره بر سر چمدان مانی این د بنک اسمکدان بین دمیز ، رایبک ، کودی رودز ، روسف ، ری میستریو و بد نیوز برت به ثبت رسیده. این مسابقه اولین مسابقه پی پر ویو مانی این د بنک خواهد بود.

.:: اخراجی های سرور 1 توسط رومن رینز ::.

پس از اینکه رومن رینز جان سینا را در پی پر ویو پی بک شکست داد ، سی ام پانک رئیس کمپانی مجازی شد و در همان پی پر ویو از ریاستش سوء استفاده کرد و کمربندی را که به باتیستا واگذار کرده بود پس گرفت. دو هفته بیشتر از ریاست سی ام پانک نگذشته که کشتی گیرانی چون راب ون دم ، اون بورن و گلداست از کمپانی مجازی سرور 1 اخراج شدند. به ثبت رسیدن این مسابقه ها به دستور سی ام پانک انجام شد و انجام دهنده مسابقه رومن رینز بود. رومن رینز تا به حال کریر قهرمان سابق کمربندهای درجه 2 و تگ تیم ( اون بورن ) قهرمان سابق کمربندهای تگ تیم ( راب ون دم ) و قهرمان سابق کمربندهای درجه 2 و تگ تیم ( گلداست ) را به پایان رسانده است. در شوء اسمکدان رومن رینز با شکست دادن گلداست و به پایان رسیدن کریر او دیگر از زیر دستورات سی ام پانک بیرون امد.

.:: ثبت یک مسابقه برای سامرسلم ::.

برای پی پر ویو سامرسلم که در دو ماه آینده برگزار خواهد شد ، مسابقه بین بری وایت و کریس جریکو سر کمربند سنگین وزن جهان به ثبت رسیده. در واقع بعد از اینکه کریس جریکو بری وایت را به یک جشن در راء به مناسبت به پایان رساندن کریر دنیل براین دعوت کرد ، در آن جشن لوک هارپر به دستور نکسز به وایت فمیلی خیانت کرد و باعث مصدومیت بری وایت شد. این مصدومیت سبب گرفتن کمربند از بری وایت شد. سی ام پانک به عنوان مدیر کمپانی کمربند سنگین وزن را به کریس جریکو داد و در حال حاضر کریس جریکو قهرمان کمربند سنگین وزن جهان است. بعد از پی بک ، بری وایت به روش های مختلف اعلام چلینج کرد و کریس جریکو نیز در راء پذیرفت. بنابراین مسابقه بین جریکو و وایت در سامرسلم بر سر کمربند سنگین وزن به ثبت رسیده.

.:: بازگشت استون کلد بعد از مانی این د بنک ::.

استون کلد ، در رسلمنیا با شکست دادن براک لزنر از کشتی گیران فیس و همچنین مدیریت خودش حفاظت کرد. اما استون کلد که در این مسابقه از ناحیه کمر و گردن مصدوم شده بود ، ریاست را به مدت 4 ماه به جان سینا سپرد تا در این 4 ماه برای انجام عمل جراحی مرخص شود. بلافاصله با رفتن استون کلد ، گروه نکسز تشکیل شد و جان سینا تنها مقابل این گروه قرار گرفت. اما رومن رینز و باتیستا کسانی بودند که به جان سینا برای حفاظت از ریاستش مقابل نکسز کمک کردند و چندین بار جلو مصدومیت او را گرفتند. یک ماه بعد از رفتن استون کلد ، رومن رینز قصد داشت به دلایل مشکلات مالی و هزینه دانشگاه پسرش ، کمپانی را ترک کند اما نکسز وعده رفع مشکل مالی او را داد در صورتی که رینز بتواند جان سینا را از مدیریت برکنار کند.

در همین حال مسابقه بین رومن رینز و جان سینا در پی بک به ثبت رسید که رومن رینز موفق شد با اجرای دومین اسپیر جان سینا را شکست دهد و او را از مدیریت برکنار کند. بنابراین سی ام پانک مدیر جدید کمپانی سرور 1 شد و با سوء استفاده از این مدیریت 3 کشتی گیر را اخراج کرد و کمربندش را نیز از باتیستا پس گرفت. حالا 4 ماه غیبت استون کلد به پایان رسیده و وی بعد از مانی این د بنک به کمپانی باز خواهد گشت. اما ایا او هم مانند تریپل ایچ توسط نکسز آسیب دیده و اخراج خواهد شد ؟! استون کلد نمی تواند به عنوان رئیس کمپانی بازگردد چرا که این ریاست به جان سینا واگذار شد و جان سینا نیز این ریاست را به سی ام پانک واگذار کرد. حال استون کلد برای پس گرفتن ریاستش ، باید مقابل سی ام پانک ایستادگی کند.

.:: مراسم امضای قرار داد باتیستا و سی ام پانک در راء ::.

دومین مسابقه بین سی ام پانک و باتیستا قرار است در مانی این د بنک برگزار شود. اما قبل از این مسابقه باید شرایط و قانون هایی گذاشته شود چرا که سی ام پانک به عنوان رئیس کمپانی به راحتی می تواند پس از باخت دوباره کمربند را از باتیستا پس بگیرد. حتی پانک میتواند این مسابقه را لغو کرده و یا باتیستا را اخراج کند. بنابراین احتمال زیاد باتیستا برای این مسابقه شرابط و قانون هایی خواهد گذاشت و همچنین سی ام پانک نیز شرایط سختی برای باتیستا قرار خواهد داد. باید دید که نتیجه این مسابقه پرهیجان و جنجالی در مانی این د بنک چه خواهد بود...

 



.:: مچ کارد مانی این د بنک 3 ::.

The Miz Vs Rusev Vs Ryback Vs Cody Rhodes Vs Mysterio Vs BNB For MITB Smackdown

Big Show Vs Seth Rollins

Jack Swagger Vs Luke Harper For Intercontinental Championship

Roman Reigns Vs Del Rio Vs Ziggler Vs Sheamus Vs Jericho Vs Cesaro Vs Ambrose For MITB Raw

مسابقات احتمالی : باتیستا vs سی ام پانک / آرکین او vs ریتید سوئیچ


.:: غیبت جان سینا ::.

بعد از پی بک که جان سینا باخت ناراحت کننده ای مقابل رومن رینز داشت ، وی در شوء ها غیبت کرد و حضور نداشت. جان سینا در حال حاضر در باشگاه فعالیت میکند و احتمالا در ماه های آینده به کمپانی بازخواهد گشت.




:: برچسب‌ها: اخبار مجازی , بازی مجازی کشتی کج , اخبار رستلینگ , پی پر ویو من ,



مطالب مرتبط با این پست
.